Zaterdag 27 juni om 10:00 uur
ZonneWijzer is meer dan alleen een zonnedak. Met Nederlandse circulaire zonnepanelen wekken we duurzame stroom op, slaan we deze op in batterijen en gebruiken we die slim voor de laadpalen en de gemeenschappelijke schuur. Samen met Deelstroom Delft verkennen we hoe lokaal energiedelen in de praktijk werkt en hoe een slim energiesysteem kan bijdragen aan duurzame energie, van elkaar en voor elkaar.
10:00 uur – Start
Vanaf 10.00 uur starten we met een bakkie koffie, thee en iets lekkers. Daarnaast vertellen we kort iets over het project, hoe het werkt en wat we tot nu toe hebben geleerd.

11:00 uur – Arno Bonte
Rond 11.00 uur komt gedeputeerde Arno Bonte van de provincie Zuid-Holland langs voor de officiële opening.
Bring your own
We vinden het leuk om er een echte Warmoestuin-tafel van te maken. Neem daarom gerust iets lekkers mee om te delen: koekjes, fruit, cake, iets hartigs of gewoon iets waarvan je denkt: dit moeten de buren proeven.
Vragen?
Je bent van harte welkom om langs te komen, vragen te stellen over het systeem, laden van auto’s, energiedelen, Deelstroom Delft of mogelijke vervolgstappen voor de toekomst. Er kan inmiddels al veel, ook voor VVe’s.
